Dagarna bara flyter iväg...

Dagarna går så fort känns det som, jag hinner inte mer än vakna så är det dags att gå och lägga sej igen...

Nu har jag vart med Trouble
en timme i hundgården, det kom en gubbe som släppte in sin jätte lilla hund så att han fick leka med Trouble. Gubbens hund var mer än dubbelt så liten men väldigt snabb med att sätta Trouble på platts. :D Innan gubben kom han jag fila naglarna på ena handen också, sen kom mamma och det var dags att köra en sväng... Det gick väl ganska bra endå. Nu har jag nyss kommit hem och tänkte fila andra handens naglar och sen börja med maten, jag vet inte vad jag ska göra för expriment. Kyckling med någonting blir det iaf. ;D

Jag är slö idag och skulle kunna gå och sova på en gång! Men när jag väl kommer i säng så kommer det att ta hundra år innan jag somnar för att jag är så nervös inför imorgon. Jag måste kliva upp vid 4 så det skulle vara bra att somna i tid för en gångs skull. Jaja, det löser väl sej.
Nu blir det till att ordna naglarna och laga mat, sen en film tror jag. :)

Hej på er, och god natt! ;D

<3 Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0