Det bästa jag någonsin gjort?

Jag var tvungen att skriva ett sista inlägg innan jag ska sova...

Jag har en fråga som du förmodligen inte har svaret på, vad är det bästa du någonsin gjort?
Själv vet jag inte vad jag ska svara när jag ställer mej själv den frågan...
Jag antar att jag egentligen inte har något svar på den frågan men jag antar att det bästa jag någonsin gjort var att bli tillsammans med Kim. :) <3 Jag har lärt mej så otroligt mycket av honom och kommit så långt i livet. Och inte nog med det så har jag förmodligen mer en halva livet framför mej... Vi har världens bästa vovve och väntar världens finaste barn. Det kan helt enkelt inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0