Du är...

Du är ful, otroligt osexig och duger ingenting till.
Det tycker han också, han rör vid dej bara för att han måste.
När ni "älskar" så är det bara för att han ska få något, tro inte att han gör det för din skull, det är därför du alltid får "ställa upp" för honom och han aldrig "gör" något för dej.
Han ligger så långt ifrån dej som möjligt när ni ska sova och helst sover han när du är vaken och tvärt om.
Han tänder inte på dej längre och vill egentligen inte vara med dej längre heller, men han skulle ju kunna bli ensam om han gjorde slut på det ni hade, det är därför han har något annat på sidan om, men det vet inte du för du är för dum för att fatta det.
Det syns egentligen på långa vägar, alla andra ser det, alla förutom du.
För du är blind, du är alldeles för dum!
Du är ensam men vet inte om det...



Jag kan inte sova...
Jag har legat sen halv 10 nu och försökt sova men det går inte!
Klockan 4 ska jag kliva upp så jag får ta och lägga mej igen, då vilar ju kroppen ut lite iaf.
Jag var bara tvungen att skriva några rader innan jag gav mej på ett nytt försök att sova, men nu är det dags igen.
God natt på er och håll tummarna för mej imorgon även fast ni inte vet vad det är för uppdrag jag ska ut på. ;D
Hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0