Fången i min ensamhet.

Jag hade glada nyheter men ingen som ville lyssna på dom...

Jag har vart och badat med Ida och hennes chef nu, nedanför Kims pappa, men jag solade mest... Det blev åtminstone 2 dopp iaf, men Trouble fick stanna hemma hos mamma, det var för varmt för honom. Vi (jag och trouble alltså) tog en prommenad till donken för att möta upp Ida och hennes chef, vi åt lite och sen visade det sej att Trouble knappt kunde dricka för att det var så varmt åt honom... Så jag tog det dystra beslutet att lämna honom hos mamma, och där la han sej sten död på golvet direkt och ligger kvar där fortfarande. Jag tycker synd om honom, för han älskar solen egentligen, och ligger helst och solar hela dagarna, men nu vill han knappt gå ut, han äter inte och dricker bara när han orkar röra på påkarna till vatten skålen. Jag ska försöka övertala Kim att stanna till vid en sjö när hanhämtat oss här så att Trouble kanske kan få doppa sej en gång bara för att svalka av sej innan det bär av hemmåt. Matlagning och tvättvikning står på "att göra" lista, det är dock inte det roligaste i det här vädret, men det måste göras!

Är jag en hemma fru eller hur är det?
Hej på er, jag ska fundera lite tills Kim kommer, sen har jag inte tid att tänka mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0