Förkyld och myggbiten.

Vilken härlig dag jag hade igår, vi gjorde ingenting speciellt förutom att åka ut till skogen med Trouble och sökte lite. Min duktiga älskling. :) Men myggbett och en förkylning var resultatet av det. Men det var det värt. :D
Innan det var vi förbi en snabbis hos Kims pappa bara, där busade vi lite med deras nya valp. Vilken go liten sak. :) Vi avslutade kvällen med att bädda ner oss i soffan med chips, dip och en film. :) Myspys. Men det var en jätte lång film så jag han somna 3 ggr innan jag sprang in till sängen och la mej för att sova, då var klockan faktiskt 3 och jagg är expert på att somna när man kikar på film på kvällen, trötta människa. :D
Nu har vi nyss vaknat och jag funderar på att ta ett bad och göra mej iordning, inte för att vi har något inplanerat men jag hade iaf tänkt övningsköra en sväng och sen sska vi väl försöka få lite ordning här eftersom att Kim går ut och jobbar imorgon igen.

Och vet ni vad!? :) Igår fick Kim känna hur lillen levde om därinne för första gången. :D <3

Är det någon som har tips på någon bra men BILLIG affär med barngrejer? Jag är ju en sån där som helt vill ha allting nytt fast att jag egentligen inte har råd med det, så då skulle det passa alldeles utmärkt med en affär med nya grejer och bra priser. :) Jag var in på IKEA en sväng och de hade ju faktiskt ganska låga priser och rätt fina grejer, för det viktigaste för mej är att jag trivs med det jag köper, jag vägrar att komma hem med något skit fult bara för att det var billigt. :D

Nej nu ska jag tappa upp ett bad.
Hej så länge.
Munnen full av mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0