Fredag kväll...

Vilken fredag, jag har absolut ingenting att göra!
Jag har suttit på en stol och försökt komma på vad jag ska göra sen jag kom hem, men utan resultat. Är inte det ganska typiskt mej? Jaja, det får väl bli en film med mej själv och Trouble då, även om jag helst hade velat gjort något sommrigare.

Jag skulle ju antigen kunna flytta jätte långt bort och skaffa en massa nya vänner och en massa nya saker att göra, men det är väl inte så smart nu när det är en bäbis på G, det kan ju vara bra att ha mamma i närheten då eller så kan jag bara stanna hemma och vara en lika tråkig människa som vanligt. Men drömma går ju alltid!

Är det jag som är dum, eller börjar det att bli lite kyligare ute nu mot kvällningen?
Mjukisbyxor på!
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0