Hemma igen.

Jag har sovit hos mamma i natt, jag och Lisa käkade popcorn och kollade på what happens in vegas, skit rolig film. :) Sen sov jag, hela natten, det var så skönt... Eller jag vaknade 1 gång vid 4 tiden, men det är rekord, så jag är jätte nöjd med att ha fått sova ut ordentligt. Han ringde och väckte mej runt 9, men jag somnade om och vaknade lite före 10, gick upp och klädde på mej och allt sånt, sen tog jag en prommenad hem för att fortsätta måla. Så nu är jag hemma och ska alldeles snart måla det lilla som är kvar, det är bara kanterna som måste göras med pensel kvar nu. ÄNTLIGEN! Ni tycker säkert att det har tagit lång tid, men då ska jag påpeka att båda rummen har vart tvungna att målas med 3 lager färg, och hinna torka emellan det. ;D
Jag måste gå upp till banken och betala lite räkningar också... Det måste vara det absolut tråkigaste som finns. Och jag brukar betala räkning på internetbanken men nu har jag bara kontanter, det gör det hela ännu tråkigare.

Trouble blev glad när jag kom hem, så nu ligger han på mina ben och sover, det finns ingen gulligare och sötare vovve än honom. :) <3 Mitt lilla bustroll.

Nej vi får väl se hur den här dagen slutar för syrran har sex and the city filmen hemma också, så jag är lite sugen på att kika på den idag, men det är enda dagen på 2 veckor som jsg hinner vara med han också, och det vill jag ju.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0