Jag vill bada.

Jag vill vara ute i solen och sola och bada, men det har jag verkligen inte tid med... Idag är det bäst att jag gör det som ska göras här hemma, men först har jag 2 viktiga samtal att klara av, vi får se hur det blir med det...

Idag är jag trött, nedstämd och vill bara vara för mej själv.
Som jag sa igår; jag tänker för mycket och nu har jag skapat problem av mina tankar.
Någon sömn har jag inte fått heller, bara för att jag har tänkt hela natten och ändå inte blivit klokare av det.
Vi får se...



Jag har från och med någon gång idag, efter att jag klarat av mina samtal, ingen mobil. Så det blir svårt att få tag på mej och ännu svårare för mej att få tag på någon av er, men det borde väl lösa sej på något sett?

Hej på er, hoppas ni får en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0