Jordgubbstårta.

Jag har ätit den godaste jordgubbstårtan jag någonsin ätit idag. Tack fru Glaas. :)

Jag och Maria åkte först upp till köpis och införskaffade oss lite fyndiga presenter att ge Emil eftersom att han som sagt fyller år idag, sen åkte vi efter många om och men och badade, nedanför Kims pappa. Vattnet var jätte lortigt och äckligt men vi badade ändå, men det svalkade inte ens, det var aldeles för varmt så vi gav upp ganska fort och begav oss till familjen Lundrgren. Där möttes vi av hela släkten, det var ju ett tag sen man såg dom så det var mer än trevligt. :) Man känner sej så värst hemma bland dom där! Vi fikade och pratade, Pia visade en massa jätte fina bilder hon knäppt med sin jätte bra kamera. Jag vill också ha en sån kamera och kunna knäppa så fina bilder.
Maria följde med mej hem sen så vi satt och pratade en hel del, mysigt. :) Nu har hon precis åkt och jag ska gå ut och möta Kim, vi ska fixa något att äta med tanke på att jag blir tvungen att kasta köttfärsen som jag tänkt göra biffar på, det har legat i kylen för länge.

Jaja, jag skriver förmodligen sen igen, men det beror på. :)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0