Kan inte sova.

Nu har jag kommit in i min onda cirkel igen... Jag kan varken äta eller sova ordentligt, kroppen orkar ingenting och det känns som om jag ska svimma så fort jag rör mej. Jag mår helt enkelt inte bra men kan inte göra något åt det.
Jag sitter här nu efter att ha vaknat och upptäckt att jag var ensam och kan inte somna om... Då vill jag påpeka att jag somnade inte förrän vid 2 tiden och har sovit dåligt tills jag vaknade helt. Någon som har några bra tips på vad man kan göra för att sova bättre? Tips på hur man kan göra för att få mer matlust är också välkomna.

Jag träffade iaf Nize och hennes vovvar igår, vi var ute i 4 timmar så att dom fick leka ordentligt. Det var hur skönt som helst att bara sitta och prata utan att veta att man var tvungen att göra något annat... Jag kom hem vid 11, tog en dusch och tog cyckeln (helt i onödan) på en tur. Något mer har jag inte gjort förutom att ha ont i öronen och huvudet så det finns inte mycket mer att skriva.

Hej på er.


Den absolut BÄSTA som finns. Mitt hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: adam

Där är han min vän..



vilken jäkla fin bild på han

2008-09-07 @ 15:52:45
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0