Kväller.

Jag ska sova hos mamma inatt igen, så jag och syster har vart ut med Trouble så han fick leka med en grannhund och nu när vi vart inne ett tag så upptäcker jag att det kryper en fästing i nacken på mej!!! Jag blir livrädd och kastar ner den på golvet så att den bara studsar hit och dit... Lisa fick elda upp den och nu känns det som om jag är täckt av sånna där  små äckel! Det är andra fästingen jag har haft kroppskontakt med den här sommaren och aldrig tidigare har jag haft någon fästing som ens har krypit på mej... Jag har en dålig känsla av att den här sommaren kommer att sluta med att jag får rycka bort flera stycken fästingar innan dom är nöjd. Stackars mej! ;D

Idag har lillen levt om ovanligt mycket där inne (jag har känt h*n sparka till typ 2-3 ggr innan när jag typ har gått och lagt mej eller liknande.), så ycket så att Lisa kunde känna. :) Hon är den första förutom mej som fått känna livstecken från lillen därinne. Jag längtar tills jag får känna lika starka rörelser varje dag, det är så kul. :) Det känns så verkligt då.

Jag har väl inte gjort mycket alls idag, vi har vart på utdelning med några nya i Söderhamn, både innan och efter så har jag inte gjort något speciellt alls... Kim följde med mej till kyrkogården för inte så längesen men det är väl det enda. Tack älskling! :) <3 Nu väntar jag på att Kim ska komma förbi med en överaskning och gosas lite med mej och Trouble innan han beger sej ut igen. Men vi får se när det blir...

Om 5 minuter börjar en film som jag och Lisa hade tänkt titta på för att sen göra kväller. :)
God natt allihopa. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0