Latmask.

Jag är LAT idg.

Jag och Linnea åkte ner på stan och kikade på massa barnkläder och annat som hör till, jag ville helst handla upp hela affärn! ;D Det är så himla kul och ännu roligare kommer det att bli på onsdag när jag får veta kön så att man kan förbereda ännu mer. :) LÄNGTAR!
2 timmar sen var båda helt slut, mitt huvud skulle sprängas vilken sekund som helst kändes det som och som vanligt hade jag ingen alvedon... Jag åkte hem till mamma för att hämta Trouble men blev kvar där, jag somnade på soffan och Trouble kröp ner bredvid mej och mös. :) Nu väntar vi på Kim så ska vi åka och köpa godis och kika på en film. Och har jag tur så ringer Linnea och vill komma och hålla oss sällskap med tanke på att Kim måste gå och sova ganska snart. :D Och hungrig är jag, som en häst men jag vet inte vad jag ska käka.

Nej nu får det räcka.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0