Lurad.

Solen har återigen lurat mej! ;D Nu är den tillbaka med en värme som aldrig förr. Hehe...

Jag tänkte snart bege mej till något ställe man kan sola och bada på, men jag vet inte med vem eller vart än. Först måste jag laga mat åt "grabbarna" och duscha. Dom har inte kommit hem än heller, men dom klampar säkert in genom dörren vilken sekund som helst...
Igår gjorde vi inte mycket alls, handlade, lagade mat, bakade tårta, åt, latade oss ett tag innan vi åkte ut för en liten utdelning, sen hem och kollade på film med chips. :) Mysigt. Jag blev super trött och gick och la mej innan filmen var slut... Jag har sovit som en prinsessa hela natten. :) Inte behövt vart upp och kissat en enda gång. :)

Nu har dom kommit och jag längtar efter sol så ha en bra dag.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0