Med min tur...

Med min tur kommer man inte särskilt långt!

Självklart så kommer jag ner till tvättstugan och ser att det är någon annan som tvättar för fullt, i alla 4 maskinerna. Ja det var ju kul, jag hade bokat tid den 31 Juni jag, men det finns ett problem med det, det är bara 30 dagar i Juni och det var ingen som hade bokat någon tid på hela dagen, TYPISKT att hon han före!
Jaja, jag fick boka en ny tid, men nu har jag glömt vilken dag det var... Jippi, nu måste jag springa ner igen och kolla upp det. Det är verkligen inte min turdag idag iaf.

Nu har jag iaf badat och klätt på mej och tänkte diska alldeles snart, efter det tänkte jag börja med maten. Jag skulle behöva måla ännu mera också, men det skiter jag nog fan i. När jag väl diskat, lagat mat och ätit så är väl klockan typ 4, då måste Trouble ut och röra på sej. En långprommenad vill han ha då, och när han har fått det är väl klockan närmare 6 och då har jag ingen lust att börja måla, då vill jag göra något som jag VILL.
Ja, vi får se hur det blir. ;D

Det är väl dags att sätta igång nu iaf, hej så länge.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0