Min älskade Trouble.

Min bästa vän som jag älskar så otroligt mycket! Trouble som både är min hund och min bäbis... Jag är aldrig ensam, han håller mej sällskap jämt, han kan man lita på i vått och torrt.
Just nu sitter jag och Trouble här i soffan, dom andra gick ut ett tag för kolla läget eller något liknande, det ska väl inte dröja allt för länge innan dom kommer tillbaka, dock är det bara Kim och Martin som kommer då och då ska vi sova på direkten. Jag kanske till coh med går och lägger mej innan, men sover inte som jag ska när jag vet att Kim är ute.

Jag pratade med Linnea nyss, men hon skulle ringa upp mej efter att hon pratat med Jimmy. Det var ett tag sen vi hördes av nu så det var skönt att höra att allt är bra. Själv hade jag tänkt att hinna borsta tänderna innan hon ringer upp så det är väl dags att göra det nu kanske.

Imorgon blir det en tripp förbi farmor och farfar för dom är hemma och skulle hjälpa oss med linor till fiskenäten. Vi kommer förmodligen att tillbringa dagen i garaget iaf, Kim har en del att fixa på bilen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0