Ny badad.

Jag och Kim har precis badat, men i badkaret den här gången. :) Trouble har vart ut en sista gång och ligger och snarkar för fullt i sängen. Jag har beslutsångest över om jag ska titta på en film eller bara gå och lägga mej... Jag vet ju att Kim kommer att gå och lägga sej på en gång så kanske borde jag också göra det? Men jag känner mej inte ett dugg sov trött än, vi får se vart jag slutar, i soffan eller i sängen.

Jag funderar starkt på att strunta i mina naglar och förbli en människa med korta... De här månaderna med långa naglar har vart jätte jobbiga, eftersom att  jag är värdelös på att fila naglarna och därför tar bara det hundra år. Inte nog med det så måste dom göras ren så fort man tagit i någonting och jag har hund som tycker om att bli lortig. ;D Plus att dom går av blir olika långa och ja... Det är inte riktigt min grej helt enkelt. Men som vanligt så vet jag inte hur det blir på den fronten än heller.

Jag har kommit fram till
att jag är en velig människa som aldrig vet vad jag vill och aldrig kan bestämma mej. Helst av allt vill jag nog det mesta men bara om man fick välja bort allt svårt eller jobbigt... Tex om jag vill ha långa naglar nu då, så vill jag bara att dom ska se bra ut och inte bli lortiga utan att jag behöver passa upp på dom hela tiden, kan dom inte bara vara fina av sej själva? ;D

Jag tänker för mycket,
jag som inte ens trodde att jag hade tid över till att tänka, men det kanske är därför allting tar så lång tid och blir så komplicerat. Jag kanske tänker alldeles för mycket helt enkelt? Jag skapar kanske problem som inte finns egentligen?

Nej nu blev det för mycket.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0