Snabb skriva.

Jag hinner bara kasta in ett kort, kort inlägg om min dag idag, jag har brottom att ta i tu med disken och kika på en film. :D
Vilket fall som helst så kunde inte jag somna igår, och när jag väl gjorde det så sov jag 2 timmar, vaknade, kunde inte somna om på 6 timmar, sov ca 2 timmar till, vaknade, somnade om och till sist vaknade jag halv 1 och snabbade mej in i duschen, jag hade ju nästan sovit bort hela dagen! Jag han inte mer än ut från duschen så ringde mamma och ville övningsköra... Vi tog en tripp in till ÖB och handlade lute, själv är jag fattig men mamma var snäll och köpte ett par mjukisbyxor till mej och lät mej köpa min första sak till bäbisen, ni kan inte gissa vad! Haha, ett par strumpor. :) Super söta. Sen bjöd hon på MAX också, efter det åkte jag och Trouble hem, jag fortsatte med mitt plock här hemma men han inte klart, Mikki ringde och frågade om jag skulle emd till IKEA och kika lite, självklart kunde inte jag stå emot. :D Jag hittade hur mycket som helst som jag och Kimk behöver till lägenheten så det blir nog till att köpa det Kims nästa ledighet, det ska bli skönt att få iordning på riktigt. :) Jaja, jag åkte hem, började med maten, åt och nu sitter jag här.

Nej nu måste jag hjälpa älskling med något inne i köket och ta tag i disken såklart.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0