Solen försvann.

Solen försvann igen som vanligt. :( Men då har jag iaf anledning till att ha mjukis byxor på mej. :) Haha.

Trouble ska få vara med Adam tills imorgon... Adam hoppades på att vi ville vara "trubbelfri" hehe, egentligen hade han lika gärna kunnat få vara hemma för min del, men det gör ju inget att han är borta över en natt och har jätte kul heller, snarare tvärt om. :) Jag och Kim kan ju passa på och få lite gjort i lägenheten medans älsklingen sover borta.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra heller... Jag hoppas på att hitta på något skoj iaf. :) Annars kanske jag tar en tripp in till sommarkväll och kikar om det är värt att kolla på. :D

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0