Solsken.



Solen tittade fram och värmde på efter gårdagens oväder.
Jag älskar när det spöregnar och blixtrar men jag blev glad idag när solen tittade fram också.

Idag har jag och mamma vart på kyrkogården, det var jätte fint i minneslunden... Efter det bjöd mamma på piggelin, det var jätte gott och det tyckte Trouble också. ;) Trouble och jag har vart ute en massa men jag har dammsugit och lagat mat också. Och inte nog med det så tog jag ett varmt bad precis när jag vaknat, och där låg jag ett bra tag, skönt!
Kim kom hem tidigare idag, han är inte någe vidare pigg stackarn. Nu kikar han på film och sen ska han sova. Själv hade jag tänkt ringa Nize när jag har skrivit klart, jag ska fråga om Trouble får leka med Devil en stund. :) Sen blir det nog en tidig kväller för mej också, jag måste upp i tid imorgon och ta en lång prommenad med Trouble innan bror ska ta över. Eftersom att jag ska på ultraljudet imorgon så ska Trubbel få vara med Peter med tanke på att jag och Linnea förmodligen kommer att hitta på något på dagen.

Nej nu vill Trouble gå ut och leka.
Jag kanske uppdaterar senare.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0