Städa.

Det blev ingen prommenad med Mikki igår, jag tog bara ut Trouble på en sista kissrunda sen hoppade jag ner i sängen och kikade på en film med Kim istället, sen sov vi...  Jag skulle ha klivit upp 4 med honom och börjat städa men jag var sten död då så jag sov till 10 innan jag klev upp, tog ut Trouble, diskade, städade och skyndade mej att göra mej i ordning lite grann innan Pia och Maria kikade in för att hälsa på. :) 3 kassar med mat hade dom handlat som inflyttningspresent (!) underbara människor. :) <3 Vi fikade och pratade lite, sen var det dags för dom att åka och för mej att ta ut vovve igen, efter det fortsatte jag städa och vilken skilnad det har blivit! :) SKÖNT! Jag har kommit i ordning bra mycket och ska fortsätta imorgon nu när jag ändå är i farten... Det är så himla svårt att sluta när man väl har börjat. Sen började jag iaf med maten, kyckling tacos, mums. :) Kim kom hem och vi åt, sen kom Mikki, hon ställde upp på att följa med mej och mamma ut för att övningsköra och agera lite körskolelärare, det behövdes, jag lärde mej jätte mycket. :) Tack Mikki! Nu har jag nyss kommit hem, små plockat lite och nu sitter jag här, jag ska iof alldeles straxt gå och sova men jag kände för att kasta in ett inlägg nu när jag vart så flitig hela dagen.

Igår när jag precis hade somnat in fick jag ett mms av Linnea, hon hade vart på 3D-4D ultraljud på dagen och jag måste säga att jag är hur avundsjuk som helst, jag vill också! :) Iaf så fick jag en bild på deras lilla bäbis och den var hur söt som helst, en riktig liten ängel, men nu är jag ännu mer nyfiken på vad det blir för kön... Jag förstår inte hur ni står ut med att inte veta. :D <3

Nej nu är det dags att kasta sej i säng med vivve och Kim om jag ska orka upp imorgon, jag ska ge mej på ett nytt försök att komma upp 4 och ta en prommenad med grabbarna. ;D Då hinner jag börja i tid med att städa också, och äta frukost. :)

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0