Tisdag?

Jag är helt osäker på om det är tisdag eller måndag idag... Men det lutar mest åt tisdag, så jag får ta dagen som en tisdag. ;D Vad jag vet är iaf att jag klev upp 20 i 9, diskade en plåt och ställde in gårdagens disk i skåpen, torkade av så att det bara är att diska och laga mat sen när jag ska göra det. Jag åt frukost, självklart mackorna som jag bakade igår, mums! Sen gick jag ut med Trouble och nu har jag nyss kommit in... Nu ska jag plocka ihop allt som ska tvättas och sen måla fram tills min tvätt tid börjar, jag lär ju inte hinna måla mycket men lite iaf. :) Det är inte mycket kvar nu, men jag måste vara klar med allt imorgon kväll, för sen är det någon som åker bort och kommer hem på fredag med Staffan och Martin som ska bo här en vecka. Jag vill inte gärna ha alla mina kläder och grejer i hela lägenheten då, och om jag inte är klar med allt så kommer det vara dubbelt så mycket att göra när dom åkt hem... Dom har bott här förut, så jag vet. ;D
Jag ska åka och hälsa på Marina någon dag, det var ett tag sen så nu är det dags, men jag vet inte vilken dag än, jag måste känna att jag har tid också. :)
Nej nu måste jag snabba mej om jag ska hinna få något gjort här.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0