Toppen dagen!

Vilken toppen dag det här har vart hittills! Jag vaknade runt 12 och var inte alls på bra humör med tanke på att jag inte fick sova förrän 6 imorse, men efter att ha gått ut och satt mej i solen och ringt på ett jobb, vände det snabbt och humöret blev på topp. Jag skulle skicka in ett personligt brev via mejl och det gjorde jag, sen tog jag med mej Trouble och mötte upp mamma, vi åkte ut till ön och hälsade på farmor och farfar. Vi blev bjudna på fika och pratade en stund, men vi får inte glömma att jag och mamma var ner och badade också, Trouble följde också med men det tog ett tag innan han vågade sej i, sen så flög han runt där i vattnet och hade jätte kul! Han jagade pinnar och hoppade omkring och tyckte att det var riktigt skönt, men när vi tog fram schampoo flaskan så försökte han sticka... Vi gnuggade in honom i hans vaniljluktande hund schampoo och sköljde sen bort det, sen var det full fart igen, han hade så kul! :)

Nu har jag precis kommit hem, och ett fiskenät har jag med mej. Kim ska lägga nät när han jobbar och fånga några fiskar, det betyder nog att det är dags för mej att lära mej att äta fisk, men det blir då ingen höjdare. Hur som helt så ligger Trouble och sover nu, precis som han gjort hela bilresan hem, han blev slut efter sitt dopp i sjön. :) Jag är inte så pigg jag heller så jag funderar starkt på att ta en stödvila jag också.

Kim slutar runt 6 så när han kommer hem så ska vi grilla kött och koka potatis, fast jag är bra sugen på att kasta ihop en potatisgratäng, men vi får se hur det blir med det. Jag ska iaf avsluta kvällen med en film och morotsstavar med dipp tror jag, för ikväll blir det tidig kväller. Jag är super trött och är grymt sugen på att se "gone in 60 secounds" (?) eller "rockstar", det var ett tag sen om man säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0