Trouble och värme...

Trouble har fått tillbringat några timmar om dagen helt ensam nu den senaste veckan. Jag vill ju också vara ute i solen och bada, dessutom orkar han inte ens gå 10 minuter i den här värmen, så varför kan han inte vara ensam? Men jag känner mej alltid så dum när jag lämnar honom med tanke på att han är van att alltid (!) få vara med överallt, men å andra sidan så är det ju bra träning som dessutom ger resultat... Skillnaden på att ha honom ensam nu och förr är jätte stor. :) Och egentligen är ju dom flesta hundarna vana att få vara ensam några timmar om dagen madans husse och matte är på jobbet eller liknande, man kanske inte ska skämma bort dom för mycket?

Jag slapp laga mat igår också! Kim bjöd mej på ute mat istället. :) ÄLSKLING! Det blev sent också, vi kom inte hem förrän runt 11 och Kim skulle upp 4-5 för att jobba sin sista dag den här månaden. Nu blir han ledig i 14 dagar innan han går ut på ett nytt pass igen. Nu kansk eman hinner umgås lite. :) <3

Nu är jag i vecka 19 redan, (18+3) tänk vad tiden går fort! Det händer mycket därinne, vilken skillnad man känner från dag till dag. Lillen börjar få lite kraft i rörelserna men jag har mycket mer att vänta mej kan jag tänka. :D Men det är kul, nu känner man verkligen att det ligger en bäbis därinne. Spännande.

Nu ska jag göra mej klar för dagen och väcka upp Trouble som ligger och snarkar fortfarande, han kan behöva komma ut en sväng. :) hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0