Turkisk peppar och sura ahlgrens bilar.

Det är just vad jag sitter och vräker i mej nu i väntan på att det ska ha gått 20 minuter snart... Jag och Ida ska ta med oss Trouble och åka och bada någonstans där Trouble får vara. :) SKÖNT! Hemmuppgifterna får vänta tills senare, både jag och Trouble vill också hinna njuta lite av solen, Trouble ligger just nu och pressar ute på balkongen efter att ha vart ut på en kortare prommenad alldeles nyss.

Igår hade vi jätte trevligt, det tyckte iaf jag. :) Men jag hatar när det är så mycket folk, man kommer ju varken fram eller tillbaka. :D Fördendelen så hatar jag BWO, dom är helt värdelös tycker jag men vi satt ju mest och åt och pratade. :) Mysigt.
Jag hade iaf tur att mamma var där, då slapp jag åka buss. Kim ringde flera gånger och jag trodde att han saknade mej, men sen visade det sej att det var chips han ville ha. ;D Haha. Han och Trouble satt alldeles ensamma hemma men hade sån tur att Nize och Devil hälsade på, jag kan tänka mej att det var full fart på vovvarna då. :)

Nej nu ska jag göra mej STRAND klar. ;D Haha.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0