Vad gör man när man inte har något bättre för sej?

Jo, man bloggar helt enkelt... I mängder!

Jag är hungrig, men har ingen som helst lust att äta ensam, det är så otroligt tråkigt. Kim borde iaf komma hem vilken sekund som helst, han skulle bara åka och byta bil när han slutade och det tar ju inte evigheter. ;D Jag väntar helt enkelt på honom...

Trouble sover och är inte mycket till sällskap... Jag har gjort det jag skulle och lite till och har helt slut på ideér nu. Jag har suttit i telefonen och redit ut en massa problem som orsakats av den här jäkla flytten. Kim säger att han aldrig mer vill flytta med tanke på vilka konsekvenser det ger. Men nu ska det väl bara flyta på frammåt tror jag? Stöter vi på fler problem blir jag skogstokig!

För den delen så skulle jag ringa det där jätte viktiga samtalet idag. Men Kim hade fullt upp på jobbet och hade inte tid att ringa och väcka mej i tid, så jag vaknade av mej själv när klockan var lite innan 10, och då var det redan försent. Jag får helt enkelt ringa imorgon istället.

Jag har kommit på att det är nog dags för mej att lägga in mina bilder från mobilen, det börjar bli tråkigt med samma gamla vanliga bilder hela tiden, men med tanke på hur segt det här internet är, så är det inte kul alls att sitta och lägga in en massa bilder. Ni får ha överseende för det. :D

Jag vet inte vad jag ska ta mej till, men jag vet vad jag vill! ♥


Jag känner mej grymt VACKER! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0