Vart tog sommaren vägen?

I torsdags sov jag hos Erica istället för hennes mormor. Vi åkte hem till Wurr och badade med honom och Persson. Trevligt. :) Dagen efter klev vi upp, åt frukost och sen åkte vi raka vägen till strandbaden med Wurr, Persson och stiven för att sola och bada, sagt och gjort... Jag ser ut som en kräfta, har ont som TUSAN, och måste smörja in mej stup i kvarten, jag har bränt sönder mej och det är bara på ryggen! Fy fan hur jag ser ut.
Vart tog solen vägen idag? Jag fick sysselsätta med med att gå och handla med mamma, göra tacos för att sen äta det, och gott var det, hur gott som helst, efterlängtade tacos! ;D Sen tog vi hans bil och övningskörde, LÅNGT, stannade i en jätte fin skog och gick en sväng med Trouble som var överlycklig att vara tillbaka i skogen igen. :) Sen övningskörde vi hela vägen hem igen. Nu har jag kommit hem, diskat och killarna håller på och grillar. Hungrig!

Nej nu ska jag kolla potatisen och hitta på något att göra efter maten förutom att diska förstås.
Hej så länge. ;D


Kommentarer
Postat av: malin

söt bild :)

2008-07-06 @ 15:40:58
URL: http://malinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0