Vilken dag!

Jag började med att komma upp i ganska skaplig tid, Kim ringde mej klockan 10 så jag tog mej i kragen och kravlade mej upp då. Det var skönt som tusan att komma upp i tid och komma igång här hemma. Nu har jag gjort allt jag kunnat, imorgon ska jag bara lägga alla papper där de hör hemma, dammsuga och torka golven, sen så! Tänk att jag är klar sen, om man inte räknar med hyllorna och möblerna som vi inte har än, men som vi ska införskaffa oss. :D Så imorgon tänker jag ge mej själv sovmorgon och sova tills jag vaknar...
Belinda ringde mej så vi tog en prommenad och hon bjöd på mat. Tack! :) Det var trevligt att umgås lite med henne, det var inte igår om man säger så. :D Sen han jag i vilket fall som helst inte mer än att komma hem och göra klart så tittade Erica förbi en sväng, sen var det dags att övningsköra, det gick INTE bra idag och det har inte gjort det någon dag den här veckan känns det som. Men Kim tyckte iaf att det gick bra så jag får väl tro på honom då. ;D Efter det så åkte vi raka vägen till hofors och tittade på en bil till mej, (jag ska ju sälja s80 och köpa en billigare) men det var bara skit av den bilen så NEJ TACK! Vi får leta efter någon annan. Mikki och Robin var också med så efter att vi tittat på bilen körde vi hem dom sen bar det iaf iväg hemmåt. Väl hemma lagade jag mat, diskade och bytte om och nu sitter jag här, det vart riktigt sent med allt idag.

Nu är jag trött och tänker hoppa bums i säng (om jag får platts), det ligger redan en Trouble och en Kim där och sover för fullt, så det kan bli trångt om man ska lyckas utan att väcka dom. :)
Nej god natt på er. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0