Vuxna människor.

Med inga andra alternativ hamnade jag här, med Trouble i soffan, han sover och jag kikar på vuxna människor... Jag har inte sett den på typ 100 år, men jag kommer inte ihåg någonting av den så det kan väl vara värt ett försök.
Kim sover han också, men han ligger i sängen och helst av allt skulle jag vilja vara jätte trött och gå och lägga mej med honom, men jag ramlar väl som vanligt inte in där förrän klockan börjar närma sej 12? Och som vanligt tar det väl 3 timmar innan jag somnar också, och när jag väl har somnat så vaknar jag väl stup i kvarten som vanligt. Sen när klockan blir 4-5 så är det dags att väcka honom, då har jag sovit i 1-2 timmar, och sen tar det ca 2 timmar innan jag somnar om igen, och sen sover jag väl till 10-11, Kim brukar ringa och väcka mej runt 9-10 och då blir jag skit sur, både på mej själv och honom... Jag vill ju inte sova bort hela dagen, men samtidigt så har jag ju inte sovit på hela natten och vill bara dö i några timmar.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0