Äventyr.

Jag var ut på äventyr med Erica, Stefan och Persson igår, sen bar det av fort som tusan hem, syster stog utanför och skulle överaska mej men jag var inte hemma... Jag kom iaf hem och Lisa tog nog hit hälften av alla sina vänner, så våran lägenhet fungerade som ungdomsgård igår tror jag. Jaja, dom kollade iaf på film och sen åkte dom hem för jag var TRÖTT! Klockan var iaf typ 1 då så jag hade all rätt i världen att vara trött. Tråkigt nog så kom Kim bara hem en snabbis vid halv 3 sen bar det av ut igen, men till 6 var han hemma, jag är trött på att sova ensam. Det är tur jag har Trouble iaf.
Ikväll går ju Kim ut och jobbar i 14 nätter så nu blir det inte till att träffas så mycket heller, men det börjar jag vänja mej vid nu. Jag saknar ju honom mest hela tiden.

Nu ska jag iaf ut på äventyr med Erica igen, vi ska kika på kläder på köpis som jag sa igår, sen ska jag ut på lite egna ärenden med Kim för att sen besöka arbetsförmedlingen med Erica. :D Efter det ska jag fixa i lägenheten om jag orkar efter en hel dag med massa spring, annars blir det en film bara, just nu tror jag mest på det sist nämnda. ;D

None

Tack för att du finns syster. <3

Kommentarer
Postat av: lisa

<3

2008-06-25 @ 14:45:22
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0