Doktorn.




Idag var jag hos doktorn och jag fick svar på vad mina märken på magen är för något... Det var en jätte ovanlig sjukdom som inte smittade och inte går att behandla, man vet inte äns vad den kommer ifrån eller hur man får den, men den försvinner av sej själv efter någon vecka, och då syns ingenting längre. SKÖNT! :) Men jag vart skickad till en jourläkare med ryggen också, så nu blir det sjukgymnastik för min del ett tag framöver. Ischias (eller hur det stavas) har börjat spöka i min rygg nu också, antagligen för att jag är gravid sa doktorn, men jag ser mycket hellre att det försvinner, för skönt är det inte.

Sen så tänkte jag att eftersom att min blogg mest har bestått av deppiga, arga och tråkiga inlägg på slutet så ska jag bara skriva om dom possitiva sakerna jag vart med om idag. :D Jag har ju jobbat, och det var mycket kulare än igår. Kim hämtade mej från jobbet så att jag slapp åka buss, och jag har ätit grillad jätte god mat. Trouble är så söt och go att man skulle kunna äta upp honom och snart ska jag bada och gå och lägga mej, äntligen får man sova ut ordentligt. :)

För imorgon tar Erica studenten!

Jaja, nu ska jag väl göra någon nytta, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0