Flytta.

Jag är så otroligt trött på att flytta och städa och vara ned pckad i en massa kartonger, nu vill jag att det ska bli klart på en gång! Som sagt så hade hon som bodde där innan inte städat ett dugg, hela frysen och kylen var fulla av möggel och gammal mat, inte det minsta trevligt att ta reda på efter någon annan, men vad gör man inte... Badrummet var inte så fräscht det heller, men där är jag inte klar än, jag får väl göra resten ikväll.

Nu ska jag och syster upp till köpis och köpa present till Teddy och Ola, dom fyller år imorgon. :) GRATTIS!
Sen så blir det väl till att fixa i lägenheten hela kvällen så att man blir klar någon gång.

Imorgon bär det av till stockholm igen. :)

Jag har rätt brottom så jag får berätta mer sen, jag moste bara berätta att det var faktiskt en tjej som sköt iväg sej själv i en kanon på grönan igår, det var tufft! :)

Jaja, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0