Fredag.

Idag är det inte bara fredag, utan Jennifer kommer hem också. :) Imorgon fyller hon år, GRATTIS!

Vädret är inte på min sida idag... Jag har planerat att jag ska grilla, och det tänker jag göra iaf! Jag har ju tinat köttet och jag kan ju inte gärna frysa om det. :D Haha. Jaja, allt för dåligt väder är det ju inte så det ska nog gå bra ändå. :)

Jag har blivit så otroligt klumpig/klantig, jag undrar om det har att göra med att jag sover dåligt och är stressad? Igår åkte jag och mamma till torven, där Engla barnet blev hittat (det fick vi veta efter), jag körde iaf ska ni veta. :) Iaf så gick vi med Trouble där och det var varmt, jag höll på att dö för att det var så fuktigt i luften, jag höll på att ramla tusen gånger för att jag snubblade på massa små stenar och annat tjaffs, Trouble hade jätte kul och sprang fram och tillbaka, innan vi vände och kom tillbaka till bilen och jag skulle ge busen lite godis för att han vart så duktig... Vad tror ni jag gör, jag är så upptagen med något annat som jag inte äns kommer ihåg vad det var nu så jag råkade trycka in tummen i munnen på älsklingen precis när han skulle tugga sönder godisen, AJ! Jag fick en hans tand rätt in i tummen, haha, jag blev helt chockad och Trouble blev jätte rädd, han visste ju inte vad som hände, jag vet inte hur konstigt man kan reagera för jag fick panik, sen började jag as garva samtidigt som det bara rann tårar ur ögonen på mej, haha! Efter det där har Trouble vart överdrivet försiktig när han ska ta något ur min hand. :D Sötnosen.

Nu är målningen snart klar! :D Jag ska maskera lite nu sen hoppas jag på att det går undan och blir klart innan lunch, som är klockan 2 för mej idag. ;D Lite innan om jag ska hinna ha maten klar tills dess.

Jaja, nu har jag lite brottom, hej på er. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaah vilken fin bild!

2008-06-27 @ 15:59:04
URL: http://nize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0