Hemma fru.

Förtillfället är jag en hemma "fru", eftersom att jag inte har hittat något jobb... Och jag måste faktiskt säga att det är bra mycket man ska hinna med och som man måste tänka på, jag har fullt upp hela dagarna med att laga mat, diska, städa, gå med vovve, övningsköra och hinna med mej själv lite grann. Men det är rätt skönt ändå, jag tycker ju om att laga mat och så så jag skulle kunna ha det så här jämt, eller inte jämt, för jag vill ju dra in pengar jag också, och känna mej oberoende liksom.
Iaf så blev det korvstorganoff med ris till lunch här hemma idag, än har jag inte kommit på vad jag ska göra till middag heller... Något som går bra att ta med i matlåda iaf, undrar vad jag ska hitta på? Förslag!? Jaja, nu väntar jag iaf bara på mamma och syster, jag ska övningsköra och så ska vi åka till någon skog där vi kan spåra med Trouble. Skönt med prommenad. :) Sen ska jag hem och syster skulle följa med, vi ska ha myskväll och kika på film. :) Erica skulle kanske komma också, hon skulle höra av sej senare. Men innan jag får lata mej i soffan har jag lite att ta itu med här hemma, tillexempelt att börja måla, hallen går ju på 1 timme om man är 2. :) KUL! :)

Jag fick höra att man kan få hem ett pass på 4 dagar, så jag får hålla tummarna för det, så det blir kanske tallin för mej ändå. :) Hoppas.

Sen så vill jag bara säga grattis också! :) GRATTIS!

None

Syster. <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hälsa Erica OM hon dyker upp ;) från faster...jag sitter nog och kollar in din blogg då och då=) kul me en bebis, alla skaffar ju bebisar nu ...de är ju bra de då har jag jobb.

vart bor ni nu? bor ni kvar på "gården hemma hos Kim"?

Lite avis e jag jag vill oxå ha bebis...men men jag har ju gjort mitt...nu får jag vänta på barnbarn.

Nu ska jag ut och traska med mina brudar(grannar)

Vi hörs/ses.....jag håller kollen ;)







2008-06-25 @ 20:08:18
Postat av: emelie

Tyvärr dök hon aldrig upp, hon hade haft mycket att göra sa hon, men vi träffas säkert någon annan dag snart här. :)

Ja det ska bli jätte kul, men det är ju lite läskigt också, jag kan ju ingenting om sånt där. :) Men man lär sej nog fort.

Nej nu bor vi på skolvägen, innan det bodde vi ju i storvik ett tag, nästan ett år. :)

Ja, men det kanske inte dröjer så länge tills du får barnbarn heller. ;)

Ja det gör vi. Hej så länge. :D

2008-06-25 @ 22:08:32
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0