Huvudvärk.

Jag HATAR anonyma kommentarer!

Jag vill börja med att säga att jag blir så less på dom som aldrig kan hålla sej till sitt.
Att det alltid finns dom som "missuppfattar" saker och ting för att sedan få det till något helt annat.




Igår; Stressade, kom tillslut fram till Lollo men upptäckte att jag inte passade in så bra. Gjorde ett försök att stanna så länge som möjligt för Jennifers skull men orkade inte längre, (jag hade så tusan ont i huvudet på köpet, där fick jag) jag, Mikki och Karro åkte ner på stan och satt på interpool ett tag, sen tog jag bussen hem och var hemma till halv 1, jag hade fortfarnde ont i huvudet och försökte få i mej en massa vatten, sen försökte jag sova.
Idag; Efter att inte ha sovit något inatt och fortfarande ha så JÄVLA ont i huvudet var det bara att ge med sej och gå ner till tvättstugan 1 timme för sent, alltså klockan 8, fy fan! Nu ska jag snart gå ner och tareda på tvätten och sen gå hem till mamma, där ska jag ta ett varmt bad, försöka sova och sen kolla på tv eller något. Jag känner att jag MÅSTE ta det lugnt iaf, ryggen strejkar, sammandragningar och foglossning... Jag måste säga att det mest var en massa tjat och gnat från min sida nu, men jag är faktiskt inte pigg alls, jag längtar tills Trouble kommer hem och gosar med mej så allt blir bra. ;D

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med dej, det är över nu...


♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0