Jag såg...

...att det blivit lite knas i mitt förra inlägg, inget jag orkar ändra nu vilket fall som helst.

Jag sov hur länge som helst inatt, ca 11 timmar, men ändå var jag jätte trött när jag vaknade, jag hade inte sovit vidare bra... Drömt mardrömmar hela natten, jag hatar att drömma sånna drömmar!
Jaja, Trouble har kommit hem nu iaf och jag samlar krafter till att ta min jätte tunga väska och min busvovve som är jätte stark och gå hem. Det kan nog tyvärr dröja ett tag innan jag laddat ordentligt för det. Det är inte långt, men tungt!
Jaja, idag funderar jag iaf på att åka hem till Pia och hälsa på, det var så länge sen. Man kanske ska köpa en godispåse och åka dit ett tag, men först måste jag prata med henne så att det är okej. :) Med tanke på att jag har Trouble som inte tycker om att vara ensam allt för länge så kan det bli rätt körigt, men vi får se, han kanske får följa med.

Nu tänkte jag iaf göra mej i ordning och så innan jag börjar traska hemmåt. Jag måste vara hemma senast 4, för då ska jag väcka Kim. Sen åker han till jobbet vid 5 tiden. (han brukar inte sova så här länge, men han har sovit dåligt den här veckan och behövde sova ut ordentligt nu.)

Jaja, hej så länge.

<3 Kärlek!Trouble är bara 4 månader. :) <3

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Sötvovve :) Vi vill skaffa en till mn lär avvakta pga bebisen. orkar verkligen inte med en till amstaffvalp just nu. Tuggar ju fan sönder aaaaallt :P

2008-06-23 @ 18:35:12
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0