Jobba.

Idag har jag jobbat igen, men fick sluta en och en halv timme tidigare, hästfolket var tydligen trötta. Nu har jag tagit mej hem, ätit lite grillad mat och umgåtts lite med folket som är här... Kim hade tagit med Madde och hämtat Staffan som ska sova här inatt igen, och dom åkte även till märsda och hämtade Mattias så han ska väl också sova här. Det är rätt trevligt. :)
Nu ska vi väl sitta här ett tag till, men jag funderar på att gå och lägga mej snart, jag är trött! Imorgon börjar jag 5 och slutar 10, kort dag. :) Skönt. Sen blir det till att tvätta kläder på söndag, och i veckan ska jag se till att försöka få lite ordning här hemma i lägenheten. Hoppas på att få klart allt!

Jag längtar tills på onsdag!!! Jag kan knappt sova på nätterna för att jag är så nervös. :D Jodå, jag bara skojjade. Men det ska bli kul.

Nej nu ska jag sluta. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0