Knepigt folk.

Ja, som sagt var det mat och tårta hos mamma, hon och maja drack öl och allihopa sjöng isst, jätte trevlig kväll och jag träffade super MÅNGA jag känner, men jag måste ju säga att det finns en hel del konstiga människor. Jag kanske inte är så normal jag heller? ;D Haha. Jaja, jag och Linnea vart trött ganska tidigt men höll ut till 1 då dom igentligen stänger men fortfarande hade öppet, Linneas pappa kom och hämtade oss och jag hoppade av hos mamma, jag tänkte sova här eftersom att Kim jobbar och Trouble är med Adam... Och jag orkade inte gå hem med en tung väska heller.
Nu är jag så trött så att jag slocknar vilken sekund som helst, men jag fick syn på en chips påse och var tvungen att trycka i mej några sånna innan jag hoppar i säng.
Nej nuså, nu blir det sängen.
Hej så länge.

Magen igen.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Du börjar ju få en söt liten kula nu juh :)

2008-06-23 @ 18:34:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0