Kväller.

Nu har jag gjort nästan allt jag skulle, iaf allt jag hunnit med... Vi har vart ute med Trouble och han var lika duktig som vanligt, sen fick han leka med Devil i hundgården i nästan 1 timme, så nu är han iaf trött istället för lat. :D Sen gick jag och Lisa upp till affärn och handlade lite innan vi gick hem och satte igång med allt som skulle göras hemma. Vi började med att flytta ut allt från sovrummet, så nu ser det ut som jag vet inte vad här hemma igen... Jag började laga mat medans syrran målade grunden, nu måste ju det torka så vi får göra klart imorgon. Nu har vi ätit och plockat ihop för nu tänker jag göra KVÄLLER, klockan är snart halv 11 och vi vill faktiskt hinna med att ha lite myskväll som vi skulle också.

Imorgon ska jag kanske (förhoppningsvis) till polishuset och göra ett pass, det beror på omständigheterna. Sen har jag ju mina vardagliga sysslor att göra, tex laga mat, och sen måste jag måla klart i sovrummet också, och förhoppningsvis hinna måla hallen också. Sen ska jag övningsköra och långprommenera med busungen min, då blir han glad. :)
Jag och Linnea har kommit på att vi ska spå oss också, så jag ska försöka få tag på han som spår och hoppas på att få en tid så fort som möjligt. Sist jag spådde mej så gick jag till honom som vi ska gå till nu och han var riktigt bra tycker jag.

Nu blir det film med massa onyttigheter.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Ewa

tror du på spådommar mm....jag har en liten skum sak att berätta som hände oss när vi åkte skoter förra vintern=/

2008-06-25 @ 22:48:30
Postat av: Emelie

Jag är helt övertygad om det finns dom som kan spå osv. :) Varför inte liksom.

2008-06-26 @ 12:09:44
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: ewa

jo jag tro oxå på "nå`t" de som hände oss när vi åkte skoter för 2 år sen var just där olyckan me din pappa skedde =/ lite skumt.....

2008-06-26 @ 14:27:44
Postat av: emelie

Men gud! Nu vill jag veta vad som hände. :)

2008-06-27 @ 11:01:10
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: ewa

kanske lite långt att skriva och berätta de här men om du mailar mig din mail så ska jag berätta historien.....jag tycker du ska gå på seans...ist för att spå dig, jag har gått på ett par seanser och de är så kul/läskigt/spännande/ledsamt....

2008-06-27 @ 14:50:54
Postat av: emelie

[email protected] :)

2008-06-28 @ 13:51:45
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0