Lugn lördag.

Först sov jag ju hur länge som helst, vilket var hur skönt som helst, sen gjorde jag en massa annat för att sen bege mej till Pia och Jos. Först lämnade jag av Trouble hos mamma, han var inge vidare pigg idag, jag misstänker lite feber så det var bäst att han fick vara hos mamma den lilla stunden jag var hos Pia. Jag blev bjuden på grillat kött, en hemma gjord potatis sallad som inte var som köpta alls, det var  färsk potatis, rädisor, rödlök, socker ärtor, ruccola och någon slags dressing, hur gott som helst! Efter det fick jag ananas och hallon paj med glass och grädde, jag gick nog upp något kilo idag med tanke på hur gott allt var, jag har inte ätit så god mat på jag vet inte hur länge! ;D Men det var lätt värt det!
Efter all mat gick jag och Pia och la oss på en varsin soffa och pratade en massa, skönt som tusan var det. :)
Nu har Pia nyss kört hem mej till mamma, och Trouble verkar faktiskt lite piggare nu, men han har nog fortfarande feber för han får lätta hjärtklappningar när han anstränger sej, jag börjar faktiskt bli lite orolig. Men det blir nog bättre hoppas jag.
Just nu känner jag mest bara för att vara hemma, men Linnea frågade om jag ville med till Olles för att hon hade gratis biljetter dit, men jag vill inte gärna lämna vovve när han är så hängig, så jag får se, jag själv är ganska trött och känner mest bara för en film idag så jag vet inte. Det visar sej... Jag har iaf ingen vidare lust att ta en prommenad hem till ensamheten nu heller, för det första så vill jag inte låta Trouble gå för mycket utifall att han får hjärtklappningar igen och för det andra så lämnade jag väskan här när jag gick tidigare idag, så jag har en jätte tung väska att bära också, och det känns inte så lockande, tyvärr.

Jag känner mej bra lat idag, men ändå har jag gått rätt mycket, så det så!
Ja, jag ska väl ta och vila lite nu och hitta på någon lösning på mitt "Ta mej hem" problem.
Hej så länge.

Liten sötnos! <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

som vanligt här..... ni vill veta vad de är för kön då?? var kim med ?

2008-06-22 @ 22:51:40
Postat av: Anonym

vilken sötishund :) vad är det för ras? han ser precis ut som min vovve fast hon är tigrerad :P

2008-06-23 @ 14:10:50
Postat av: emelie

Det är pitbull och rottweiler... Han är världens sötaste, men på den bilden var han nog bara typ 3-4 månader.

2008-06-24 @ 12:27:50
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0