Midsommar.

Trevlig midsommar på er allihop. :)

Idag tänkte jag mest lägga ut några bilder, bland annat på mej och Kim när vi äter lite midsommar mat innan han åker till jobbet och på barnmagen. :)
Jag kan ju iaf uppdatera er om mitt liv lite fort; Igår jobbade jag sen åkte jag typ direkt hem... Mådde inget vidare, men Mikki kikade förbi och pratade lite skit en stund och Trouble var ju iaf hemma med mej. :) Idag fick jag kliva upp runt 7 och gå ner till tvättstugan för att tvätta lite kläder, sen väckte jag Kim vid 1 tiden efter att jag ducshat och grejjat, vi gasade lite och sen segade vi lite innan vi åkte till mamma. Adam kom och hämtade Trouble för att han ville vara hej på er.undvakt och nu är jag hos mamma och ska käka igen med mamma, Maja, Uffe, Maria och syster. Sen bär det nog av till lundgrens med Ida. :)

Nu till bilderna och sen får ni njuta av dagen. ;D
Hej på er.

Emelie med magen.Munnen full av mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0