Myspys.

Imorse när Kim kom hem från jobbet var han jätte gosig, han kramades jätte mycket, och Trouble ville också vara med och kramas och pussas. :) <3

Det vart inte så att jag och Eri´ca kollade på film igår, vi gick på bio med hennes liga istället... Hulken, inte riktigt min filmsmak men den var faktiskt rätt bra ändå. Erica betalade min bio, mitt godis och min dricka, TACK ÄLSKADE VÄN! :) Jag är ju en fattiglapp, som tydligen inte kan hitta ett jobb äns. ;D

Nu tänkte jag klä på mej lite för att sen gå till äffärn och handla mat, ge Trouble mat och ta ut honom. Syster har dessutom sovit här inatt så hon blir nog med släpad hon också. ;) Men än så länge sover hon som en stock här på soffan.

Nej nu ska jag sätta mej på balkongen och piggna till med lite friskluft innan jag sätter igång. Hej så länge.

Min Kim. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0