Sen kväll.

Kim ringde nyss, han hade ångrat sej... Så det blir han och jag som åker och gör ultraljudet ändå. :) Älskling, jag älskar dej mer och mer för varje dag som går. :) <3 ÖVERLYCKLIG!

Linnea ska jag träffa endå, direkt efter ska jag ut på äventyr med henne och hennes mamma. :) Vi ska även vara med varandra efter det, vi ska förmodligen hitta på något skoj. :) <3

Mamma kommer jag att träffa alldeles straxt... Hon ska in till akuten så jag erbjöd mej att följa med som sällskap. Jag vet hur det är att gå ensam till sånna där saker. Det blir nog en sen kväll, men jag trodde inte att jag skulle kunna sova inatt iaf så.

Jennifer ringde idag. :) Hon fyller år nästa helg och frågade om jag ville träffa henne när hon kom hem. SJÄLVKLART! :) Jag har ju saknat henne som en tok ju. Det ska bli kul. <3

Syster sover här inatt, med Trouble... Och förr eller senare borde ju jag komma hem också. Hon har ju datorn iaf, då är väl hennes kväll räddad. ;D Dator nörden. <3

Jaja, jag ska springa ut och möta upp mamma nu. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: anneli

Hur gick det? var det spännande? fick du kort? tänker på dig kram

2008-06-18 @ 21:26:13
URL: http://lalleli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0