Sjuk.

Japp, jag har åkt på en rejäl förkylning, det känns som om jag är på väg att få feber också. TYPISKT! ;D

I torsdags stressade jag så otroligt mycket så att jag bara ick 4 timmars sömn innan jag skulle upp på fredagen... Gissa om jag var slut! Jag vaknade iaf och klev upp, gjorde det jag skulle och sen kom vi iväg till stockholm, där gick det bra förutom alla aggressiva rödingar som kastade sten och glasflaskor, men polisen och alla sköldbärare gjorde så att vi i ledet slapp bli träffade. Men det var så varmt, jag trodde att jag skulle svimma om vi inte kom fram någon gång, men jag klarade mej. :) När vi väl kom fram hinkade vi i oss en massa med vatten och lyssnade på tal och sång, riktigt trevligt faktiskt. :) När vi tillslut var klara där och alla skulle bege sej till sina tåg/bilar så beslöt sej polisen för att gripa alla i SMR, därmed alla med vit tröjja/skjorta och svarta byxor, såklart vart ju några av våra gripna av misstag då så då vart det en protest marsch till polishuset... Jag höll på att kissa på mej och längtade bara tills allt var slut men som tur var fick vi gå fortare än jag trodde. Jag stressade så mycket och åt dåligt den dagen så tillslut började jag såklart att blåda näsblod, efter det blev jag såhär förkyld som jag är nu och det bara rinner i näsan, jag undrar om det kan vara ACn i bilen som orsakat det? Jag kom iaf inte i säng förrän klockan 3 och sov hurlänge som helst igår, så skönt!

Igår vaknade vi som sagt var sent, jag sov hos Kim. Vi åkte iväg och käkade, Kim bjöd. :) Sen hämtade vi upp Nize och Devil. åkte iväg och släppte dom i skoen där dom fick springa bäst dom ville. Sen hämtade vi även upp Engla så att alla 3 fick springa av sej lite till i hundgården, efter det åkte vi hem till Kim igen för att grilla korv och han och Staffan skulle ta någon öl... Oscar och Madde kom förbi en sväng och åt några korvar med oss. :) Vad stor magen har blivit! :) När dom åkte hem tog jag snålskjuts med dom till mamma. Jag gick och la mej men sov inte bra alls på hela natten, jag har bara vridit och vändit på mej och vart orolig. Det går inte att sova utan Kim, och speciellt inte förrns han ringer och säger god natt så att man vet att han kommit hem och allt är lugnt, men han ringde aldrig, så min natt har var lika ända tills jag beslöt mej för att det var bättre att ge upp sovandet och kliva upp istället.

Nu ska jag be mamma att köra mej till minneslunden, det var så länge sen och jag känner att jag behöver gå dit och känna att jag är nära honom. Det är alltid bäst att åka dit när man inte är på topp och mår dåligt. Jag saknar dej pappa.  <3

Nej nu sk ajag klä på mej och så.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0