Sömntuta.

Jag är så otroligt trött hela tiden, när jag vaknar och inser att jag måste kliva upp så längtar jag bara tills jag får gå och sova igen, och inte nog med det så har jag super ont i huvudet och kroppen idag så helst skulle jag bara krypa ner i sängen och somna... Det skulle vara så skönt att sova hela dagen och vakna upp imorgon och vara pigg och glad.

Jag och Lisa har ätit frukost nu och jag har vart ut med Trouble en sväng, men han är ju så knäpp! Det är ju rätt soligt idag (fast jag gtycker att det är kallt) och Trouble älskar solen, så han lägger sej ner och vägrar gå, han vill ligga och sola bara, så det får bli en tripp till hundgården så jag kan sitta där ett tag medans han solar, sötnosen min.

Nu tänkte jag börja fundera på vad jag ska göra för lunch och sen funderar jag på att börja måla i hallen... Ingen större lust måste jag ju säga, men man vill ju att det ska bli klart någon gång. Och mot eftermiddagen ska jag ju måla klart sovrummet, för då borde grunden ha torkat tillräckligt.

Som alla andra dagar ska jag övningsköra en sväng sen också, och ta en skogs prommenad med Trouble och mamma. Det är nog det jag ser fram emot mest idag måste jag säga... Jag känner mej så där tråkig igen nu, men jag är så trött och orkar inte med att göra något speciellt, så det så.

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma igen. ;D Hej så länge.

Magen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0