Söndag.

Stick.

Hur man ser ut!


Idag sov jag sådär otroligt länge igen, jag blir så arg på mej själv... Varför sover jag bort hela dagarna när det finns en massa saker som berde göras? Jaja, det var iaf sista helg dagen, imorgon ska jag vakna senast 11 eftersom att jag och Erica ska kika runt lite på kläder eller vad det nu var, själv får man bara titta men vem vet, hon kanske gör några fynd? :D

Kim  är påväg till vendel för att lämna av Staffan, efter det ska han vidare till märsda för att lämna Mattias, men dom skulle tydligen någonstans för lite aktivitet först också. Jag fick stanna hemma med Trouble. Men han kommer väl hem ikväll iaf, han har iaf sagt det. Jag har ju iaf försökt övertalat Lisa att komma hit och kika på film och umgås med mej, men det verkade inte gå så bra, vi får se. Hoppas på lite sälskap iaf.

Trouble fick leka lite med Peppe igår, det är kul att Peppe är snäll mot Trouble, han som brukar kunna ha problem med en massa andra hundar... Men iofs så låg Trouble bara under Peppes huvud och sparkade honom, för att sen resa på sej och förflytta sej och snart göra samma sak igen. :D Peppe stog mest och tittade men Trouble hade kul iaf. :D

Nej jag tror jag ska ta ett varmt bad och sakna Kim lite.  Bättre och bättre. Först ska jag iaf ringa Linnea och prata lite skit med henne hade jag tänkt. :) Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0