Söndag.

<3 Kärlek!

Tvärtten är avklarad för idag, men jag har en ny tvätt tid på tisdag, men inte lika tidigt!
Det kommer att ta betydligt mycket längre tid med tanke på hur ycket tvätt som finns i labbe och hos mamma.
Det är iaf absolut inget jag ser fram emot måste jag säga, snarare tvärt om.

Jag är iaf fortfarande kvar hemma, jag har ingen ork att gå till mamma även om jag verkligen (!) vill det.
Jag får ta ett bad här istället och hoppas på att jag blir lite piggare, sen måste jag väl ta tag i matlagningen.
Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra för mat heller...
Det känns som om jag har slut på ideér, och att dom ideér jag har är omöjliga med tanke på att det mesta är fruset.
Jaja, jag får väl helt enkelt ta och samla mina tankar och använda den fantasi jag har.



Like a shooting star, you shine brightest of them all...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0