Spåra.

Efter att ha vart seg som tusan och inte gjort någonting under hela dagen så körde Kim mej till mamma när han skulle åka till jobbet... Jag har haft sånna sammandragningar idag att det har vart hur skönt som helst att bara ta det lugnt, men eftersom att det aldrig gick över beslutade jag mej för att ta med mej mamma på en prommenad med Trouble i skogen och hoppades på att lite frisk luft och motion skulle hjälpa. Men efter en timmes skogsvandring visade det sej att det inte vart bättre, jag fick ont i fötterna också. ;D Haha, dom sväller när jag går mycket. Jaja, iaf så var Trouble hur duktig som helst, vi gjorde upp lite spår åt honom i skogen och han skötte det galant! Inte nog med det så tyckte han att det var super kul också, så mer spår träning blir det, vem vet Trouble kanske blir hur duktig som helst på att spåra tillslut. :)  Men nästa gång blir det lite svårare spår så får vi se hur bra det går. Jag hade tänkt att lära honom skall också, så att han kan få lära sej att skälla när han hittar det vi söker.
Nu ligger han helt utslagen på soffan och snarkar, latare hund får ni leta efter. :D Men han är världens goaste! Jag och Trouble ska snart få besök av Lisa och Jonna... Vi ska kika på moulin rough (eller hur det stavas). Skönt att jag får lite sällskap iaf, med tanke på att Kim jobbar.


Film

Jag kommer inte att kunna somna ikväll, jag är så nervös för ultrljudet imorgon så jag tror att jag trillar ur soffan snart. ;D Haha, nej inte riktigt så är det, men inte långt ifrån. Som tur är ska Linnea följa med mej som moraliskt stöd, man vet ju aldrig, det kan ju vara något som är fel. Inte nog med det så har jag lovat mamma att hon skulle få följa med om Kim inte skulle, så hon blir också med, men med motsatt efekt. Haha, hon är ju mer nervös än mej, hysterisk lättare sagt. Hoppas att Linnea lyckas neutralisera det hela lite grann. Det ska nog gå bra, det ska bli himla kul iaf. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0