Svartsjuk...

Nej, det är inte alls så det är. Allting handlar om hur mycket jag vet som du inte äns vet att jag vet! Jag blir så less. Och jag är så jävla less på att höra om DIN lägenhet, för det är så jävla viktigt att folk får höra att det är du som ska bo där själv, och att du har betalat allting åt mej. Så är det inte, okej du ska bo där själv för att vi ska inte bo tillsammans längre, men jag har betalat minst lika mycket som dej, för det första är det jag som har betalat alla möbler, du har fått hur mycket pengar som helst av mej och jag har lagt varenda krona jag har på våra räkningar och allt, jag har inte äns kunnat åka buss för att alla mina pengar har gått direkt till räkningar. Så jag har fan också betalat!

Hur ska det här sluta!? Jag orkar fan inte mer... Igentligen ska jag inte skriva om det här här heller, men vad fan ska jag göra då? Jag måste avreagera mej, och när du inte äns klarar av att diskutera med mej så blir jag ju tvungen att göra av med lite aggressioner någonstans.

Vad i helvete ska jag göra!? Jag har ingen längre... Jag är helt ensam och det är mitt eget fel.

Kommentarer
Postat av: Sofie

förlåt att jag skriver så här, men skönt att höra att det finns fler puckon i denna värld. Jag är i nästan samma situation som du, så jag vet ungefär hur du känner dig. Jag tänker på dig!

2008-06-09 @ 13:46:39
Postat av: Anonym

2008-06-11 @ 01:21:46
Postat av: pia

Hej Em!

Fick beh. i måndags,jag kommer att få uppehåll över sommaren,jätte skönt. Är fortfarande vimmsig i huvudet så egentligen ska jag ej göra några innlägg. Men jag kan ej låta bli.



Man är alltid två om ett barn och båda två har skylldigheter. Man måste se till att bäbisen har det bra redan i magen, alltså ge mäbisen mat o omvårdnad, se till att mamman mår så bra som möjligt.

Jag blir ledsen när jag ser att du förminskar dig själv och ditt värde som människa.



Du ska inte behöva känna att du inte gör rätt för dig ekonomiskt. Kim Tjänar mer pengar än du alltså ska han betala mer.



Jag vet att man som gravid kan vara lite konstig att bo med, men det här är självklara saker fattar han inte det så behöver han en fot i the ass.



Prata med barn morskan om hur ni har det,hon kan hjälpa er med det.Prata med henne även om inte Kim följer med. Jag tror att ni behöver en tredje part med att reda ut detta. Kom i håg att du är underbar Kram Pia

2008-06-11 @ 01:37:30
Postat av: ..............

Sluta klaga så jävligt! tror du livet blir lättare om man sitter och tycker synd om sig själv?? konstigt folk

2008-06-12 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0