Tjockis.

Jag vill börja med att säga att det känns som om jag ligger efter otroligt mycket, som om jag har hur mycket som helst att berätta, men jag får göra så gott jag kan. :)

-Jag har badat första gången nu, med Linnea och vi knäppte en massa jätte fina kort.
-Jag har träffat Erica en massa och vi ska ut på äventyr på torsdag. ;D
-Jag träffade massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst på crusingen i lördags och det var jätte trevligt. :)
-Jag ska på jobbintervju på måndag. :D
-Jag gjorde sista dagen på praktiken idag. ;'(
-Jag ska till stockholm med skolan imorgon, skönt att komma bort.
-Jag ska till stockholm på folkets march på fredag med älskling och en massa andra, LÄNGTAR! :D
-Vi ska åka bort i några dagar nästa vecka och fiska, jag, älskling och bror tror jag.
-Jag ska iaf få jobba tisdag och lördag på bolaget nästa vecka. :D

Jag har vart till barnmorskan för första gången idag och det gick jätte bra. :) Hon trodde att jag var inne på vecka 16 nu så om 2 veckor blir det ultraljud. :D Jag är överlycklig att få ha vart dit och känna att det är lite mer på allvar nu. :) Det är hur kul och spännande som helst!

Nej nus ka jag ta och ringa älskling så att han får hämta mej så att vi kan hitta på något.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: madde

gud vad roligt med ultraljud hur mysigt som helst att se sin lilla bebis där inne! :)

2008-06-04 @ 22:15:54
URL: http://maddewadelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0