Trouble är hemma.

ÄNTLIGEN!
Nu har min älskade lilla gobit kommit hem och jag, mamma och Trouble har hunnit med en lång prommenad i skogen. Skönt som tusan att få komma ut och röra lite på sej, men nu har jag börjat att må illa och huvudvärken blir bara värre, jag undrar om det är migrän på G, hoppas inte!
Jag har pratat med Linnea och vi har stora planer framför oss. ;D Mer tänker jag inte säga än så länge. :)

Nu har jag gått in i vecka 16 om det nu är så. :) Jag har ju snart mitt nästa ultraljud så då får jag veta mer exakt, men nu har jag ställt in mej på att jag är i vecka 16 iaf. När jag räknar på internet så har jag isåfall gått 106 dagar av 280 och är i 4 graviditetsmånaden och 4 kalendermånaden, vad tiden går fort! Magen växer så att det knakar och allt känns hur bra som helst om man bortser från foglossning och sammandragningar. Tänk att jag ska bli mamma i år! :)

Nej nu ska jag gosa med vovve och kika på film innan jag målar klart i hallen.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0